• Rob

Getuigenis

Zelf heb ik moeilijke jaren achter de rug en zit ik in een financieel lastige positie.

Gelukkig kon Stichting Waymaker mij helpen waar ik bijzonder dankbaar voor ben.

Ik wist dat Stichting Waymaker een Christelijke stichting is en als vanzelf ging ons gesprek tijdens de kennismaking over het geloof.

" Ik ben Christelijk opgevoed maar deed eigenlijk niets met mijn geloof. "

Zowel Kimberley als Miranda vertelden over hun ervaringen en over hoe de stichting tot stand gekomen was.

Dat raakte mij enorm en ik werd erg emotioneel.

De afgelopen maanden was ik namelijk al steeds op verschillende manieren met het geloof in aanraking gekomen, zoveel dat ik mezelf al had afgevraagd of ik daar iets mee moest doen.

Het bezoek van de dames bleek voor mij de druppel.

Ze hebben voor mij gebeden en we hebben best nog wel een tijdje nagepraat.

Na hun bezoek liet God mij niet los. Ik besefte dat God wel bij mij was geweest, maar dat ik God niet had toegelaten in mijn leven.

Ik ben gaan lezen en gaan bidden, en binnenkort ga ik voor het eerst sinds mijn volwassen leven weer naar de kerk.

Ik ben bijzonder dankbaar dat Stichting Waymaker in mijn leven is gekomen.

Het heeft bijzonder veel losgemaakt bij mij.

Ik hoop dat ze nog heel veel mensen mogen helpen.

Rob

95 weergaven0 opmerkingen