• Makisha

Getuigenis Makisha

Bijgewerkt op: 14 dec. 2022

" Bid, en u zal gegeven worden; zoek, en u zult vinden; klop, en er zal voor u opengedaan worden. Want ieder die bidt, die ontvangt; wie zoekt, die vindt; en voor wie klopt zal opengedaan worden. "

Mattheüs 7:7

Mijn naam is Makisha ik ben moeder van 6 prachtige kinderen.

Zes jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen.

Bijna anderhalf jaar geleden moest ik alles verlaten i.v.m veiligheid voor mij en mijn kinderen. Wij moesten daardoor in nood verhuizen naar een geheime locatie in Nederland.

Het was een heftige tijd met angst, depressie en veel verdriet.

Ik had geen controle over de gehele situatie en de gevolgen van wat er kon gebeuren.

Ik merkte dat ik God niet meer zo zocht door mijn pijn en verdriet.

Tot ik op een dag zei tegen God, "ik wil niet dat deze problemen nog deel zijn van mijn leven. Op dat moment kreeg ik verlangens om naar de kerk te gaan.

Ik wilde graag voor Hem leven en graag door mensen omringd zijn die echt van Jezus Christus houden".

En het duurde niet lang totdat de Heer mijn gebed verhoorde.

Twee weken later hielden twee lieve vrouwen mij tegen op straat.

Ze vertelden over Here Jezus en vroegen of ze voor mij mochten bidden.

" Na het gebed ervoer ik kracht, liefde en richting. "

Alles wat ze zeiden tegen mij klikte in mijn hart.

Ik wist dat God door hun heen sprak.

God hoorde en verhoorde mijn gebed, Hij stuurde deze twee lieve dames van Stichting Waymaker op mijn pad. Sinds deze ontmoeting is er veel veranderd in mijn leven!

Ik vond de Here terug, een kerk "gemeente" waar ik naar de samenkomsten ga en werkgelegenheid.

Momenteel ben ik werkzaam als vrijwilligster bij stichting Waymaker.

" Alle gebeden zijn verhoord en ik groei en bloei! ik leef nu dichter met God dan voorheen. "

Als jij Hem aanroept zal Hij dat wonder doen wat jij nodig hebt.

Hij is de God van trouw en liefde! Alles gebeurt op Zijn tijd.

143 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts